2007-08-24

Publicerad 2007-08-24 10:55:42 i Allmänt,

så som solen skiner, det är kvavt i luften och jag har gått inne i stan med erik, jätte mysigt men lite varmt bara. jag vet inte vad som håller på att hända, jag tror jag har lite för mycket i huvudet just nu. allt kommer på samma gång, skola gymnastiken massa kurser och massa annat, det finns ingen tid för annat känns det som, ikväll hoppas jag att jag kan åka till linda och bara ta det lugnt hemma hos henne, prata det behöver jag verkligen!!!
 all min lycka till er snuttar, på måndag är det DIF-kalmar och solen kommer att lysa som den brukar göra på hemma matcherna och det är kommer vara underbart :)
det finns stunder jag saknar mer än andra, som tex, tiden hemma hos linda när vi alltid hade något nytt för oss och alltid lika roligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela