27/8

Publicerad 2007-08-23 20:13:43 i Allmänt,


snart börjar skolan, rätt spännande att börja i andra ring och få nya klasskompisar och inte behöva vara minst i skolan! utan nu kommer det nya små flickor och pojkar till byggprogramet i kista och kommer gå och bli iaktagna på väg till matsalen eller på rasten :) (A) förra årets tredje klassare går inte kvar utan nu är det ju förra årets andraklassare (rätt logiskt) som är tredje klassare,och är inte lika läbbiga som dom förra tredjeklassarna va :) så jag tycker att dom nya ettorna har tur i år :) så jag är rätt spänd på hur det kommer att bi i skolan i år, om vi får en idrottslärare som är frisk, om man hamnar på en bra praktikplats, med mera!
men att få vara med Amy och Pekis ALL THE TIME, kommer inte vara heeelt fel, saknar er flicks!



Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-08-25 21:09:42

de blir bra ska du se =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela