allt började för 2 år sen!

Publicerad 2007-08-06 21:59:13 i Allmänt,

igår åkte jag till segeltorp för att träffa Putte och Erik som jag inte träffat sen midsommar förra året!
jag kommer in på tomten, där står erik och håller på att få fjutt på grillen, efter mycket om och men lägger han på köttet på grillen som knappt brinner, kötet blev ungefär typ sådär kokt sa dom när som väl hade fått upp det på tallriken! Vi satt och snackade massa minnen och tog det lugnt! jag blev kvar där och vi hade det jätte trevligt hela kvällen, tyvärr med en sänggång lite allt för sent ;)
jag är vaken och reagerar på att RIX morgonzoo börjar på radion ^^
jag hade inte fått mcyket till sömn den natten, vi går upp vid 11 drygt och lägger oss i solen eller iallafall jag och erik, putte gick ner i källaren och kollade på sagan om ringen, (urtråkig var han hela dagen)
efter filmen kom han upp satte sig i solen och då kom vattenkriget igång!!
jag iklädd endast i BH och en vit kjol, blir blötast av oss alla 3, såklart!!
helt blastvåt är jag och dom får för dig att handla pizza på lövet, jag får låna brallor av erik och vi sätter oss i bilen och åker, hämtar pizzorna och åker tillbax, dom smaskar i sig nästan all pizza och jag kollade på och dricka cola ;)
sätter oss i solen igen, men när solen börjar försvinna från framsidan så sätter vi på en film, (nog den tråkigaste jag någonsing har sett!!!!) " I robot" typ....
SÅ JÄVLA DÅLIG!!!
efter filmen var det dax att åka hem, kände för en dush :)
jag har saknar er grabba något otroligt, putte flyttar till lindköping för att plugga och jag är VARMT välkomen ner på inflyttnigsfest den 28 sep. *fniss*
helt sjukt sköna killar, ni rockar killar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela