alltid oavsett

Publicerad 2007-08-27 22:59:13 i Allmänt,

tung förlust i dag emot kalmar, jag vette fan va dif höll på med min bra spelade dom inte iallafall, ingen boll kontoll överhuvudtaget, fyfan säger jag bara. men innan matchen var det ebn mycket bättre stämning, det kan jag lova dig!! Amy gör bort sig som vanligt, och vi har umgåts en väldig massa med DIFkaninen, sjukt trevlig karl :) nästa säsong ska jag få bli hans kanin flicka :) han vill ha någon att prata med sa han, han ska lösa det där, ska samt få ett gossedjur av honom nästa match :D det har han lovat :)

jag ska ladda upp filmer som jag tagit i dag i morgon, men en bild på min kärlek och min bästa vän


men alltid oavsett, förevigt djurgården inget att seppa för, vi satsar på guld och vi får se vart vi hamnar!
nu är det sängen,
ps, nice första dag i skolan, någon söt 91 hittade jag nog :) hahah IDROTT och HÄLSA B står på mitt schema i 2 veckor :)
ds.

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-08-28 17:17:22

Du kommer väl ihåg att jag jobbar i Kista. Om du slutar tidigare någon dag kan du hälsa på mig!

Postat av: pekis

Publicerad 2007-08-28 22:14:39

kaninen!!! =)
Bebis!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela