derby ikväll

Publicerad 2007-08-13 11:01:29 i Allmänt,

ikväll smäller det, ett tiffo som man sent kommer att glömma och fotboll med 2 av dom bästa i mitt liv.


det stämmer, pekis och sara!
jag har preisc målat naglarna snart är det dax att platta håret och sminka sig, haha och sen får jag äran att ring och väcka lilla sara som ligger och sover så sött :) alltid lika roligt att väcka henne, sen bär det av in till stan för att köpa bussbiljett och matchbiljett tills på torsdag när vi åker ner till gbg med järnkaminerna och DIF, pappas semester är slut och han är full gång med att jobba, gr jag älskar honom!
vi alla minns förra derbyt emot bajen, tung förlust men ett grymt tifo,
 

image49
och hoppas inte utan jag vet att det kommer bli så jävla mycket bättre denna gång,
igår åkte lars till lumpen igen, saknar honom redan, hoppas du kommer hem i helgen igen!
nu har amy varit utomlands i en vecka, inte har hon hört av sig en enda gång =/
och snart kommer hon hem!

nu ska jag platta håret, höres senare grabbs
puss och pill vart du vill!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-08-13 11:04:03

Sjung För Gamla Djurgår'n!!!

Postat av: Sara

Publicerad 2007-08-13 12:05:09

DJURGÅRDEN !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela