DIF DIF DIF!

Publicerad 2007-08-14 12:20:56 i Allmänt,

image50

http://www.jarnkaminerna.nu/nyheter.asp?id=4288

jag kan inte säga mer än att djurgården är bäst i stan! visst kanske inte dif hade det bästa spelet, utan det måste jag tyvärr säga att bajen hade, men det var en otroligt spännande match att kolla på, och vi VANN, och vi hade LÄTT det bästa tifona EVER!! för alla bajare som är hemma och ledsna trösta er med att ni faktiskt vann förra gången,
och en sak till DJURGÅRDENS LEDER TABELLEN!!!!!!

på torsdag drar vi, pekis 
jag så klart och snygglars,

TACK DJURGÅRDEN, NI ÄR BÄST!
image54

pusss

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-08-14 12:26:37

Nu är det inte långt kvar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela