en dag att minnas..

Publicerad 2007-08-17 21:37:34 i Allmänt,

DET VAR GAAAAAAAAAAAAAALET!!!! jag vill göra det igen och det kommer jag och då ska det bli så mycket bättre,
kl 08,30 anländer vi klocktornet vid stadion, massa massa folk och nervös som in i helvete!! vi kliver på bussen och hamnar lämnst fram, woho mina 33% gick igenom :D
väl nere i götet är det polisen som får leda oss till "lilla london" en pub som alla difare tog över, det var ett jävla drag på puben alla var så glada och hade roligt, när det gick förbi massa IFKare så kastades det glas, mycket onödigt, det är mitt tycke iallafall, vi är tvunga att gå i samlad trupp med poliser vart man än kollar, hatet växer och en bengal kommer flygandes emot djurgårds ledet, dumma jävla göteborgre!
matchen slutade kanske som bekant 1-1 synd hade varit underbart med en seger på borta plan och party på busssen hem! men det vart istället tyst och dystert, men då fick man chans att sova någon timma iallafall, anländes sthlm kl 04,15 dryga, dagens city hade kommit och vi läste om matchen, får vänta på tunnelbanan till solna i 30 men sen var vi hemma, MEN då var vi så jävla pigga och då gick det inte att sova...
vaknade vid 12 åkte hem och sen åkte jag in till stan igen för att träffa erik, sjukt mysigt :)



TACK DIF, ni gjorde min och petras förta borta resa oförglömlig :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-21 11:54:54

HORA

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela