godmorgon

Publicerad 2007-08-30 07:20:12 i Allmänt,

klockan är 0659, jag har presic dushat, efter ett år i gymnasiumet när jag har stressat på morgonen går jag fortfarande upp 1 timme innan tåget går, då får jag alltid sitta och slösa i 30 minm, jag lär mig aldrig!
imorgon ska jag på insparck, för media gymnasiumet, kista har inget eget så jag fårumgås med MG, våra 3or är inte så insatta i det =)  haha idrott och hälsa i dag igen, min ryggvärk kan gå över om det blir gymnastik på schemat, men om det ä fotboll så har jag gryyymt ont... hahahahah 

nu har jag ätit frukost, ska klä på mig, vill inte gå i underkläder till skolan, ska möta Za i matsalen vid kvart i 9 och keka frulle med honom! nästa helg är min pappa på gotland, ochhans fru på landet, altså, barnens mormor kommer och ska passa dom, och jag får roa mig =)))

nu får vi höras efter skolan, eller i morgon.
kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela