härlig dag!

Publicerad 2007-08-08 17:50:14 i Allmänt,



jag får börja med och tacka för igår alla som var med mig! Jag hade en så jävla underbar kväll så ni anar inte.
Anna blev 18 år för ett tag sen fick en överraskningsfest och blev REDIGT full! Inget att skämmas för gumman, det är så det ska vara när man är 18 år och livet bara leker!! Det var så jävla kul att se alla igen, det var så länge sen för vissa, Annas Öl/Cider hatt kom iallafall till andvändning, den fick jag bära!
Jag hoppas snart att vi tar en runda till för det var kanoooon trevligt,

Idag upp kl 10,00 för att idag är det just den dagen som är segast och då ska jag på grönan,
väll inne i slussen när jag ska ta båten över börjar det regna, det började ÖS regna, jag blev så blöt och det var så kallt, men vi väntade tålodligt på att det skulle sluta regna vilket det gjorde och den kom solen, jag åkte det ena och det andra med mina små syskon, hahahaha Max åkte nog det mesta han gick till och med spökhuset, och det gjrode till och med jag =O haha jag höll i max tröja och han gick först och skreck när han såg något hahah, moa höll pappa stadigt i armen och jag lutade mig tillbax på min pappa ;) hahahahahah
EN SAK,
den nya banan "kvasten"
på gröna lund
STANNADE mitt i första
upp försbacken,
där sitter jag längst fram
och dinglar med benen :O
där satt jag i 10 min
och väntade på att få åka,
CP bana!!!
men jag får väll vara
glad att jag fick sitta
på den i mer än 1 min,
för det är presic vad den
 där jävla banan tar att åka,
man ska stå i en KÖ
i 40 min sen får
 man åka i 60 sek.
fyfan säger jag!!

Men annars hade jag jätte trevligt, käkade Langos och mmmm va gott det var!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela