helt underbart

Publicerad 2007-08-21 10:57:43 i Allmänt,

att solen äntligen är framme ett tag, men det blåser och då vill man inte ligga och försöka pressa, blir så jävla kallt :/ man vill ju inte riskera att bli sjukt presic så där innan skolan ska börja.
Den 27 aug börjar skolan igen, ja det kanske låter sjukt men jag längtar faktiskt lite!!
ny klass och träffa alla vänner och kolla in dom nya 1orna =)
igår fick jag ett vykort av min flicka, på framsidan var det en jätte muskelkille och så har amy själv ritat en pil ner på killen och skrivit "snygglars" att hon aldrig kan ge sig ;) HAHAHA så var det massa fina grejer hon hade skrivit till oss på detta vykortet, man såg knappt vad det stod ;) nu har man smällt GBG resan lite mer iallafall..
det är nice och det kommer flera sjukta bortaresor :)

nu ligger dif på delad första plats med sämre målskillnad eller något sånt, elfsborg tog ett skutt och la sig på första plaseringen, men den 27de så kommer vi om ska nui se :) då krossar vi kalmar,




Kommentarer

Postat av: wogo

Publicerad 2007-08-21 11:54:02

DU ÄR DEN ÄCKLIGASTE LILLA HORAN JAG NÅGONSIN HAR SETT! ATT SE BILDER PÅ DIG FÅR MIN MAGE ATT VÄNDAS. DIN MAMMA ÄR ETT SOCIALFALL SOM SÄLJER STJÄRT PÅ GATAN! DIN PAPPA ÄR EN PUNDARSTJÄRTGOSSE OCH HELA DIN FAMILJ ÄR BARA MISSTAG! JAG HATAR DIG.

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-08-21 14:42:03

Om du nu hatar henne så mycket, varför lägger du ner tid på att läsa hennes blogg? Väx upp!!!

Postat av: carro

Publicerad 2007-08-22 12:27:43

det roliga är att jag vet vem du är, IP kan man spåra gumman ;D
tycker inte om dig speciellt mcyket heller, men det ska itne betyda att du ska komma med dom orden du nu har lärt dig =)
vi ses sen :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-23 15:32:17

du har ingenting på mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela