livet går snart i bitar

Publicerad 2007-08-30 19:25:48 i Allmänt,

kom tillbaka, du är så jävla saknad. jag kommer snart gå i bitar, det finns ingen som förstår mig som du, du vet hur man ska hantera allt, du vet hur man glömmer lättast. jag behöver glömma men klarar det inte utan dig! du har snart varit borta i 6 månader om inte mer, du kommer hem den 5 oktober och jag ska möta dig på flygplatsen. dom senaste månaderna har allt varit hemst utan dig, du hajjar inte hur mycket jag behöver dig, vill bara att du kommer hem då jag vet att jag kan ringa när som helst och komma till dig när jag vill och bara brista ut i gråt om jag så vill. jag vill gå inne i stan med dig och kunna känna mig så där trygg som jag gjorde innan du åkte, snälla kom hem Lena, jag behöver dig mer än någonsin nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela