mysig kväll igår.

Publicerad 2007-08-04 11:58:22 i Allmänt,

igår var jag som sagt inne i stan och sen när jag kom hem ringde nybbe och frågade om vi skulle ses eller om han skulle dra ut till landet, så vi bestämde oss för att bara chilla hos honom och kolla på film, han köpte FÖR mycket godis ochen hel påse jordnötsringar hahaha.jag tror att vi fick i oss 10 godisar var hahan vi kollade på barnaskrick och jäkelskap, och sen en andra chans, och det var så mysigt att bara ta det lugnt och skratta och bara vara.
satt och mös under en filt som kändes som att den var en fårunge :D
haha 
pappa är på träningsläger hela helgen iof bara dagsträningsläger men iallafall.
idag vet jag inte vad som händer, får se om det bli någon pride överhuvudtaget, pekis ligger nog och spry bakis hemma ;O


imorgon kommer amy hem vi älskar digg!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela