onsdag

Publicerad 2007-08-15 11:01:45 i Allmänt,

godmorgon världen, just nu sitter jag och lyssna på Absolut fjortis hits vol.1. pekis tycker jag är barnslig, men hon fattar inget alls, framför mig på skrivbordet ligger det en match biljett och en buss biljett ner till GBG imorgon, jag har små fjärilar i magen, dom flyger om kring och bara är jobbiga, ursh, men fyfan va kul det kommer bli, jag är alldeles upp i varv hela dagarna, haha fyfan pekis kommer till mig vid 22,00 i kväll då ere film som gäller sen är det kojan, upp tidig för att åka till stadion för att kliva på bussen kl 9,00, woho. måste ringa snygglars när jag väll har det på minnet, men jag ringer om 3 timmar så han får sova klart ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela