pinsamt

Publicerad 2007-08-23 14:33:05 i Allmänt,

DU som är så jävla mogen annars, som alltid står för det du säger, varför inte bara skriva ditt namn under mina komentarer och erkänna att det är du och STÅ för det, du sjunker i mina ögon hela tiden, jag förstår inte vad du håller på med. att du itne ens själv kan inse att du är så jävla pinsam, att slösa din "dyrbara" tid på att lösa min tråkiga blogg kanske får dig att må bättre, vad vet jag?  jag vet bara att du inte är den personen jag trodde du en gång var, skaffa dig ett eget liv och slut bry dig om alla andras vännen, du behöver inte höra av dig något mer!

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-08-23 15:25:56

va fin du e gumman min =) jag hade en blogg jag me förut men den tog jag bort så jag har noggen nu =) saknar dig mega mycke =)

Postat av: bäh

Publicerad 2007-08-23 15:31:02

orre yao

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela