plugg..

Publicerad 2007-08-29 22:03:14 i Allmänt,

skolan har dragit igång, på ett sätt ändå roligt, jag har fått nya klasskompisar, massa nya ettor att spana in och jag får äntligen vara med pekis och amy tillsammans :D
rätt lugn dag i dag i skolan, haft skapligt ont i ryggen i dag men har ändå varit på topp tycker jag!
mitt individuella val "idrott och hälsa B" är väll inte det bästa valet jag ahr gjort, skulle valt digitalbld med flickorna men nu är det försent,  grabbana på idrotten spelar fotboll hela tiden, kul att se på, jag kommer nog inte spela fotboll med dom, dom är dåliga, jag vill inte att dom ska bli avundsjuka på mig, för jag är så sjuuukt mycket bättre än dom :) har en läxa tills i morgon :O juste den måste jag göra när jag går och lägger mig, den handlar om ryggen, mitt speciell ämne ;) med alla problen jag har haft så bör jag vet allt, känns det som...
men nu är det snart en vecka kvar av helvetet, snart är jag i min riktiga klass och får lära känna dom, BP2E, känner på mig att det kommer bli en jätte bra klass, rätt många ansikten jag känner igen sen förra året vissa inte alls,
imoron fyller parme 18 år, många grattis till dig gubben och du kommer ha en kanon dag ska du se!!
fuskade på 2,5 km idag, skulle springa men jag johan rasmus och rickard satte oss 200 meter if rån skolan och väntade på klockan sen gick vi tillbaka :) hahah *busiiigt*

träffat nästan alla bygg flickor med, dom verkar vara trevliga och sånt, men man får väll se :)
dom vet inte vad dom har gett sig in på ;) hahahahah

men pekis och amy, ni vet att jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela