skadad

Publicerad 2007-08-30 19:11:47 i Allmänt,

först vill jag säga grattis till Emil "parme" 18 år!!! stort gratttis till dig gubben!!

grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis
idag kom jag försent första gången till skolan, och det har inte ens gått en vecka, det var ett galet kaos med pendeln, 30 min försenad men kom bara 15 min försent till plugget, planerad åkning :D  efter lunch gick jag ner till gymmet med grabbsen, och fick en smärta i axeln, den har ömat sen i tisdags då jag fick en smäll på den, syster konstaterade att jag har en kraftig bristning i axeln och det kan ta tid att läka eftersom jag alltid rör axeln, skit också!!  skolan gick jag till min fasters jobb och hälsade på, mysigt litet kontor, hon tog upp en hundra lapp och sa, här tanka på din mobil du kan inte gå utan pengar, tänk om något händer, så snäll min älskade faster!! imorgon är det inspark och det ska bli kul, sen är det kurs lördag och söndag, får se hur det går, får inte vara i vattnet iallafall. hitta dit ska jag också göra.... aja det blir säkert kannnooon!!
höres i kväll kanske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela