skit väder

Publicerad 2007-08-03 18:14:11 i Allmänt,

jag tror jag håller på att bli deppig, detta jävla väder asså,
grått och tråkigt hela tiden!!
idag åkte jag in till stan vid 12 tiden för att träffa Molly som pluggar uppe i Åre,
det var sjukt mysigt att sitta på cafet och bara prata gamla minnen.
jag ska upp till henne under säsongen och åkte snowboard och ha det allmänt mysigt!!
om några timmar kommer pappas fotbollslag hit ioch ska grilla och chilla,
jag ska förmodligen hitta på något med Saikko och Nybbe :)
sjukt länge sen vi sågs grabbar!!!!!

allas lilla ögonsten krockade för några dagar sen men klarade sig fint, det var skönt att höra,
vi alla blev riktigt oroliga där ett tag, trots din blåa näsa är du söt iallafall :)

nu ska jag ner och ta en macka med rustiisallad salami och feta ost på :)
MUUMMMS,


jobbar kompisar på praktiken

älskade gymnaster saknar er!
hammarby gymnasterna grupp 62

jag och kusinen!

grabbs ni är guld!!!

sjukt jävla bäst!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-08-03 18:19:49

Jo precis.. Kunde ju gått värre .. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela