Söndag

Publicerad 2007-08-12 17:49:40 i Allmänt,

jag har ett ny städat rum, det känns skönt, jag ska bara dammsuga det sen är jag helt nöjd. nybbe var en sväng förbi och hämtade sina solbrillor som han glömde i går, jag har varit ute och gått och hängt upp och tagit in tvätt. Snart är det middag hoppas jag hela familjen ahr varit borta hela dagen, jag börjar bli hungrig. hade vi det jätte mysigt inne i stan, jag petra sara nybbe lars saikko och thomas hade picknick vid kungsan, solen värmde och det var jätte svettigt, vi åkte hem efter 1½ timme dryga, och jag saikko nybbe och lars åkte till nybbe! saikko somnade i soffan sen drog han hemåt, vi andra tog bilen till lida för att bada, (JAG HAR BADAT, och inte bara doppat mig utan simmat ) efter det åkte vi och handalde middag och sen åkte vi hem och kekade, sen efter maten blev det sommarkrysset och popcorn, efter det blev det en krocodilfilm ;) efter det vid 11 rörde jag och lars och hemåt, somnade snabbt i sängen när jag kom hem :)
imorgon tar vi dom, vi ska krossa dom totalt visst DIF!?
TOTALT!!!!
ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela