STEEEEK!

Publicerad 2007-08-07 14:55:50 i Allmänt,

Solen skiner och det är helt underbart just nu, jaghar pressat en hel del i dag samt hoppat en massa studsmatta.
jag hoppas att det lösar sig att hoppa studsmatta typ benmuskelr och magmuskler =)
inger planerat i dag förutom att typ hoppa lite mer studs, och sola lite till kanske ta en joggingtur ;) hahah
imorgon ska jag in på grönan med familjen, och sen så ska jag följa med sara som ska köpa derbybiljett!
jag behöver ju inte göra det, FRI passage för att jag är så jävla BRA!!!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela