tisdag

Publicerad 2007-08-14 22:45:01 i Allmänt,

idag är jag glad/förvirrad/rädd och tillsista trött!
idag vet jag inte alls hur jag mår, även fast jag har varit uppåt hela dagen lång inne i stan och fått massa pengar och massa sånt, känner jag mig ändå konstig, när personen man älskar förjävla mycket inte har pratat med en på dryga 2 månader, förutom att skälla och säga att jag är dum i huvudet kommer och säger att han tänker på mig ofta och att drömmer om mig och vill vara med mig, jag blir så jävla varm i kroppen fast jag egentligen inte borde,
inte nog för att jag sitter och srkiver om honom så kommer en av hans låtar upp på media player och gör inte saken bättre, jag borde vara jätte glad han sa att han har saknat mig, han höll min hand och han kramade mig länge, flera gånger, han skojade på sitt vanliga sätt och han tittade på mig som han alltid har gjort, men jag är nog mest ledsen för jag vet inte hur jag ska takla det, jag är rädd att säga för mycket eller för lite, ett ord kanske räcker för att allt ska gå åt helvete igen, klart jag vill vara med personen jag älskar förjävla mycket, men jag vill inte att det ska bli som det blev förut, jag vill att allt ska stanna upp så jag får tänka klart och ensamt, jag vill vara ensam men ändå känna alla andras närhet, men inget av det kommer jag få, jag få ta dagen som den kommer och hoppas på ett lyckligt slut iallafall, 

                                               

Underbar match i går serieledning som sagt och vad ni bajare än säger så kan ajg trösta er med att ni vann förra derbyt, med hela 3-0!
två dagar kvar till GBG, det kommer bli så jävla roligt 3 bussar klara ner till götet och 33% chans petra, jag hoppas på den chansen i allafall :D



pusss

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-08-15 09:42:11

haha är deu verkligen 100 på att du verkligen hoppas på den chansen.
HAHA ;D

Postat av: carro

Publicerad 2007-08-15 10:52:34

nja på ett sätt men inte på ett annat lixom

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela