torsdag

Publicerad 2007-08-10 13:57:20 i Allmänt,

igår passade jag min urgulliga kusin julia

vi hade det jätte mysigt, och till middag åt vi tacos när hela familjen kom hem från BION,
sen åkte jag in till stan träffade marica och vi gick ett en bar där hennes mamma satt med helena och HASSE ARO :O
och jag som vanligt skämmer ut mig
Marica mamma säger - "vad ska ni göra nu då carro?"
jag säger - nja vi ska nog hänga i gång och hata polisen"
Maricas mamma säger - ta det med hasse aro i stället.

HAHAHA hade ingen aning om att det var han ;) han inte uppfatta det!

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-08-10 20:43:22

Klantigt!! ;D
watch your mouth on thursday bara haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela