trevlig helg

Publicerad 2007-08-26 21:59:49 i Allmänt,

helgen har varit full med massa roligheter! jag vet att jag sa att jag skulle ta det lugnt, i fredags var jag inne is tan och på kvällen åkte jag till Linda och färgade hennes hår ochs ov över där, upp på morgonen efter och drog in till tatto mässan med nybbe och saikko, fick mig en jävligt härilg överraskning, Nybbe har piervat bröstvårtan och saikko tungen =)  efter det åkte jag hem ringde amy och åkte in med henne till stan och erik kom och umgicks med oss, vi ringde olle och han skulle på skärdfest ute på ekerö, vi var lätt på och drog och ut till erkerö och det var en upplevelse för sig vill jag lova :D hahahahah nästa år igen lätt :) hahahahahahah
min helg har varit bra :D mycket bra, i morgon börjar skolan och det ska bli niiice :)
DIF-kalmar 19,00 på stadion i morgon SES DÄR !!!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela