trött

Publicerad 2007-08-02 17:37:07 i Allmänt,

för 2 dagar sen åkte jag in till stan för att min vän och jag skulle kolla på pride,
men ärthjärnan kan inte läsa och tog fel på datumet, men men mica och den lilla jonas kom in till stan och vi gled runt ner på söder och fick oss ett gott skratt och lite små rosiga kinder :$ mica och jonas skulle iväg så jag och petra fortsatte med vårat
ringde ett samtal och drog oss hemåt  :)
vi bestämde oss för att gå på BIO, men efter att ha kollat vad som visas på BIO sket vi i det inget bra alls,
vi hyrde 2 filmer i stället  "mina, dina och våra"  och sen "du&jag"
båda filmerna var jätte bra, satt på balkongen och snackade och kekade middag när vi kom hem, kikade film och gick och la oss.
vakande vid halv 10 och vi skulle bege oss emot sköndal, solen stekte och när vi kom till häkarängen drog solen i moln, och så var det nästan molningt hela dagen :/ lite färg på kroppen fick man!
på kvällen åkte jag hem till Emelie ute på ekerö vi käkade chips och satt på altanen, efter ett tag kom hennes polare Tova förbi, sjukt mysigt hade vi vi kollade åp Sandor / Ida också :)
men sen somnade vi snabbt och skönt i sängen !

nu är jag hemma och i morgon är det grillparty hos oss, Stuvstas damlag kommer hit och ska grilla,
jag ska försöka hitta på något med nybbe :)


kräftskiva i vejbystrand

puss / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela