1 dag kvar..

Publicerad 2007-12-23 10:39:07 i Allmänt,

imorgon är det julafton!
först beger jagmigtill farmor med pappa och familjen efter det åker jag till mamma,

snart ska jag börja fixa mig lite för vi ska snart äta middag och ha lille julafton hos mormor och morfar.
då får jag träffa mina kusiner, fast inte min näst yngsta kusin Fanny!
 lite tråkigt, men sånt är livet.
det ska bli kul att träffa mormor och morfar. morbror och hans familj.

samis syster kommer om ett tag med hennes familj, dom ska sova här över natten tills imorgon och sen julafton tills på tisdag!

spännande.

hoppas alla får en riktigt bra jul så hörs vi lite senare!
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela