..

Publicerad 2007-12-19 19:27:27 i Allmänt,

Folk (denice) kommer med falska anklagelser om att jag komenterar anonymt i hennes blogg, haha
sluuuta nu!!
menom du skulle börja skriva lite bättre och inte så jävla patetiskt kanske folk slutar skriva oanonymt!
eller vet du vad gumman, lägg ner bloggandet!



imorgon är det begravning, RIP gammelfarmor, du är saknad, vet ej hur det kommer att vara just då,
nu känns det ändå rätt lugnt, men det är ju för att jag inte står i kyrkan och kollar på hennes kista och alla blommor.
men vi gör det till en bra stund för henne. vi älskar dig Rutan / SLÄKT OCH VÄNNER!
image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela