årets tomte på gården

Publicerad 2007-12-24 15:10:20 i Allmänt,

haha världens manligaste tomte. det var nog jag.
haha
fick äran att vara tomten för en av gårdens familj,
-vem är tomten i går säger ett av barnen..
skit tänkte jag.
hahahaha



innan jag begav mig till barnen fick min syster krama tomten :D  och så fick hon ett paket!

GOD JUL PÅ ER ALLA ÄN EN GÅNG.

kom hem från farmor för en halv timme sen,
fick följande,
en DIF bikini av min faster, guuuuud va hon ärunderbar!
smink och smyckehängare bhband och halsband en parfym och rökelser av farmor

efter kalle och maten ska vi öppna julklappar med mamma.
sen bara myyysa hela kvällen tror jag :)


pusss!

Kommentarer

Postat av: Tomtens mor

Publicerad 2007-12-26 20:37:39

Gymmet är borta nu! Puss

Postat av: sarah

Publicerad 2007-12-26 23:43:07

naaw va sött

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela