det vackraste jag någonsin sett!

Publicerad 2007-12-20 22:16:19 i bilder säger mer än 1000 ord,

image195
jag är fortfarande skakis, jag grät och grät.
det var som om jag fick 3 stycken psykfall.
jag bara brast ut i gråt, flera gånger.
det tog aldrig slut.
"Ruth sa till mig att hon älskade att sitta på landstället och kolla ut på havet!"
i kyrkan fanns en motivmålning på ett hav och massa människor.
den bilden berörde verkligen.
"Ruth sa att hon hade det så bra, hon trivdes!"
jag är ledsen att jag inte ta rosen på din kista farmor ruth,
men jag klarade verkligen inte utav det, ledsen!!
du vet att jag tänker på dig ofta.
vi ses i himlen allas älskade Ruthan!!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-12-21 08:19:29

Lånade din bild till min blogg, hoppas inte att det gjorde nåt.
Kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela