fredag-lördag

Publicerad 2007-12-30 10:34:37 i Allmänt,

fredagen började med att jag åkte till andreas jobb, räknade massa skruv och sen åkte vi till lars hämtade honom, sen begav vi oss till barkarby. framme där blev det donken, efter det gick vi ialla äffärer, den sista vi går in i nike tror jag, då hittar andreas vad han söker, eller han skulle inte åka dit för att köpa denna grej men han gjorde det iallafall.
Det blev ett par nya guldskor, det är hans tur dojjor!
efter barkarby åkte vi till skärholmen för att hitta andreas nyårs kläder, visseligen gjorde han det men det tog tid ;)
ringde mamma vi åkte upp för att fika efter. på hem vägen tvättade vi bilen och, det syns att den är röd nu..
vi åkte hem till familjen nyberg, tog med oss thai mat samt pizza, jag tog så klart thai maten! efter maten satte sig lars och andreas och spelade fifa och jag med resten av familjen kollade på massa film, vid halv 1 - 1 gick vi och la oss, sov kvar hos andreas,
lördag upp tidigt, iväg på hockey träning med andreas för att sen senare på eftermiddagen  spela match med AJ emot bajen, jag tog en kaffe latte och satte mig och lyssnade på musik i fiket. blev jätte trött så jag tog en sväng i gurrabs centrum, köpte naglnar tills i morgon och 2 ansiktsmasker, och en ÖVERRASKNING till min hund som kommer i brevlådan!
när andreas var klar från träningen åkte vi runt och letade efter ngtn stans att äta, vi stannade kvar i gurrab och jag tog en hamburgemeny och andreas pasta!
efter maten åkte vi tillbax till hallen och la oss och sov i deras soffor i omklädningrummet.
där log jag ett bra tag , faktiskt ända till matchens start, fick förfrågan om att var speaker men det behövdes inte och tack gode gud för det. jag fick öppna utvisningsbåset för bajen i stället, hade en stammis där kristoffer hette han :D
efter matchen gick jag tillbax in i omklädningsrummer kollade på barnprogram på TV och väntade på att grabbarna skulle dusha så att vi kunde åka hem! inlåsta blev vi också i hallen, vakis hade gått utan att se om vi var drä men ismaskins dörren gick att få upp iallafall.
åkte hem tog med oss thai hem i dag igen. kollade på hockeyn lite och sen åkte jag hem!

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela