fredag

Publicerad 2007-12-22 11:20:06 i Allmänt,

"tomten är bajare" det var rektorns ord innan jul.
åkte till min kära vän Jossan och åt pizza, sen fixade hon mitt hår och sminkade mig.
därefter åte vi hem till mig åt lite, gick till andreas jag fick en jätte fin julklapp. en rosa DIF mössa!
han är så jävla bramin bästa vän!
efter det kom rillan och hämtade oss vi kollade på 2 filmer och jossan och rillan somnade, jag och hens vän kim kollade klart på alla filmer och åt massa godis.

vid 2 tiden åkte jag hem, Jossan blev hämtad jag fick skjuts hem 300 meter ;)
somndae nog på dirketen, haha
ikväll ska jag äta middag hos minna och krister, kanske träffa martin.. får se ;) ahha
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela