fredag

Publicerad 2007-12-14 08:43:54 i Allmänt,

igår, gjorde jag ngt radikalt, jag klippte mig jätte kort, mycket färg blev det i håret också.
snyggt! rikigt nöjd men 2 cm längre skulle inte skadat men det växter ut :) riktigt bra frisör, hon var kanon!
i solna centrum mittemot glitter, petra min trogna vän gav mig råd och väntade på mig sen shoppade vi lite, jag bjöd henne på mat :)
image187(OFIXAT)
TACK igen pekis!! i love you!
häromdagen hade robin men klassvän sönder halva datasalen :D
image186

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-12-14 17:53:30

haha och snart är jag ett troll i håret jag med! aaaahHHH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela