gott nytt år

Publicerad 2007-12-31 00:34:35 i Allmänt,

kommer förmodligen inte hinna skriva i morgon, så jag gör det nu.
nu är det mindre än ett dygn innan det blir ett nytt år!
idag har jag spenderat min dag med Pekis och Lena.
mycket mycket trevligt.
nu är allt spikat iallafall
Sköndal blir det med Pekis och Sandra, kommer bli KANOOOOOOOOOOOOON,
är så sjukt jävla taggad, skoja inte!!
Putte och Erik gör att så mycket bättre också,
imorgon är det bara att fixa sig ska försöka träffa andreas innan också kramas lite med honom.
damerna kommer vid 1 halv 2 i morgon och då är det bara fixa sig för middag kl 7.

mitt nyårslöfte är att LEVA LIVET!!!!!


pang pang!!
GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer

Postat av: Köhler

Publicerad 2007-12-31 02:56:17

Hha ja fett länge sen :D gör du då ?

Postat av: Sndraa

Publicerad 2007-12-31 10:12:25

seees senaaare gummman;D kvällen ska bli bäst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela