helgen

Publicerad 2007-12-09 20:03:44 i Allmänt,

ja fredagens kväll var riktigt mysig på tranebergsstugan, vi kliver in och känbner igen 3 st, pinsamt!!
kenneth kom efter ett tag (chefen) och han kände igen oss iallafall.
Johan kommer efteråt ( handledare ), under kvällens gång fick han i sig massor sen blev han jätte pratglad och ja pratglad. haha
åkte till mina kusiner efter wilma höll sig vaken för min skull, sen sov hon jätte bra på natten,
lördagen och dax för tävling och hon var jätte duktig, så stolt över henne!!
lördags kvällen åkte till marcia pratade med henne och åt ren super god middag,
sov kvar där åkte till mamma söndag och åt middag där..

pussss

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2007-12-09 22:12:01

Han spelar i vita hästen. Ser att du är Dif:are - har ett ex där ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela