juldagarna

Publicerad 2007-12-26 23:41:24 i Allmänt,

ett tag sen jag bloggade, förlåt.
har varit och julhandlat i dag med Amy, mycket nytt fick jag för inte mycket pengar alls.
har hela 1000 kronor kvar :D
hahaha
kom nyss hem frånmin absolut bästa vän, andreas .
han är så jävla gullig, vi kollade på en prinsessas dagbok och sen säger han ;
carro jag vill inte att du går hem jag kör dig..
fy fan han är den bäästa av dom bästa!
hade en trevlig jul hos mamma och farmor, tackar än en gång för allt fint jag fick!!
nyår på måndag och inget är planerat ännu. vet ej hur det slutar.
vill ju självklart fira med greggan och branö. får se hur det blir det är så oplanerat.
om inte annat kanske med bryggan eller gänget! Pekis och amy ska självklart vara med, girl power!

jag och amy hade en jätte mysig kväll i går.
först BIO, "bee movie" sjukt rolig film.
efter det var det dax för käk, därefter drog vi till bromma chillade lite hos hennes polare,
drog sedan när det blev allvarligt.
vidare till malmvik på ekerö, där det var chill party.
lite folk och snygga grabbs ;)
 men det sööööög så vi drog hem till amy och kollade på TV sen somnade vi rätt hårt,

imorgon åker pekis till storvreta för att ha cup eller ngt, tråkiiiigt.
vill ju ge hennes hennes julklapp från mig och amy. menmen får bli på nyår!

vad händer på nyår då alla?!

pussisss!

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2007-12-27 01:00:07

Du.. ingen aning haha.. du hade nog komenterats nåns som ja va inne på så gick ja bara slumpmässigt in på din=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela