liista på nyåår snodd av yazz.blogg.

Publicerad 2007-12-31 08:59:39 i Allmänt,

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, praktiserade som bergsprängar/borrare


2. Höll du några av dina nyårslöften?

jag hade nog inga,


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
japp, min kusin till söta lilla Milan


4. Dog någon som stod dig nära?
ja, min gamel farmor, RIP Rutan

5. Vilka länder besökte du?
Danmark :D

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Pengar


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
7/4 , 24/12


8. Vad var din största framgång 2007?
- ..


9. Största misstaget?
att vi fattade det beslut vi gjorde, och att ja la på i örat en gång för mycket!


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
både två, januari februari, halsfluss. kraftig stukning i början av nov, ej gått över än!


11. Bästa köpet?
buss och matchbiljett till GBG med DIF


12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och sånt


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, mitt förhållande med Anders, och att mina vänner verkligen har ställt upp för mig när det tog slut!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
magnus ugglas nya skriva


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
rätt jämt men jag tror jag var med ledsen i år!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
haft orken att träna!!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
bråkat


18. Hur tillbringade du julen?
med mamma syster hund och Sami, farmor faster +  man+ kusiner +pappa med familj


19. Blev du kär i år?
JA!


20. Hur många one night stands?
haha, något kanske!


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar inte, jag ogillar eller ogillar starkt..


23. Bästa boken du läste i år?
BRIS BOKEN!


24. Största musikaliska upptäckten?
-


25. Något du önskade dig och fick?
ja..


26. Något du önskade dig men inte fick?
förmodligen..


27. Årets bästa film?
high school musical 1 o 2


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
jag hade en matte lektion,  fick massa pressenter. tog det nog lugnt hade nog träning till och med!


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja,


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
haha,blandat


31. Vad fick dig att må bra?
mina vänner..


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
KIM


33. Vem saknade du?
mina kusiner uppe i norrland


34. De bästa nya människorna du träffade
de personerna som jag tar med mig till år 2008..

Kommentarer

Postat av: Anneli

Publicerad 2007-12-31 21:09:21

Gott Nytt År! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela