lördag

Publicerad 2007-12-15 10:44:30 i Allmänt,

besviken ärj ag, men det kanske ska vara så här mellan oss, "bästa vän". jag stöttade dig otroligt mycket denna vecka men va fan fick jag för det en käftsmäll och massa jävla skit!
att din mamma inte har ngt förtroende för mig spelar ingen roll, det är inte henne jag umgås med, det är dig!
hoppas resan gick bra hem, njut!
finns nu inte mycket jag kan göra för dig, åter igen sviken!

snart ska jag  till mamma och sen åker jag och syster till pappa!
fia henne lite med kakor och sånt :)
muuumms!

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela