lördag

Publicerad 2007-12-16 12:58:46 i Allmänt,

vaknade och begav mig hem till mamma, åkte sen vidare hem till pappa, kusiner farmor och farfar var där och hälsade på, sen gick jag upp till min bästa vän andreas, vi kollade på TV snackade och drack pepsi!
sen åkte vi och hämtade min syster och vi åkte på andreas målvaktsträning, efter det åkte vi hem till andreas igen väntade på lars, tog en taxi från aftonvägen till kvällsvägen sen till tullingebergsv.
vi kom till saftjocke och vi spelade gitarr hero, hela kvällen, jag och syster gick hem vid halv 1 och satte oss och kollade på film,
idag sov jag till 12, riktigt jävla skönt, snart ska jag till pekis, måste bara vänta tills att hon vaknar, det är hon nog ifo ska nog snart ringa och prata med henne!!!


pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela