mörkret

Publicerad 2007-12-11 15:02:57 i Allmänt,

jag ska snart äta lite köttfärssås med spagetthi, sen ska jag vänta på att andreas kommer och hämtar mig,
han är så jävla underbar kommer och hämtar mig och kör mig till gullmarsplan, vi ska hämta morales också,
morales var hos läkaren i dag och hans hjärta var felfritt, skiit bra!!!!

jag har skrivit på talvan på andreas jobb " andreas är bäst // carro "
så fick jag ett sms i dag där det stod, "jag blir så glad varje gång jag går förbi tavlan!!
han gör mina dagar!!

pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela