mys

Publicerad 2007-12-19 21:33:10 i Allmänt,

min dag har sett ut så  här på ett ungefär,
vaknade vid 10 ringde lars  vi bestämde att jag skulle med han till tandläkaren men så blev det inte,
vi åkte till andreas jobb åt lunch och jag hjälpte honom sen när lars åkte till tandis,
vi kollade på järnkaminsbilder och sen åkte vi hem, när lars var klar åkte vi till huddinge C och kollade på en grej lars skulle köpa, sn hem till andreas igen satte oss i soffan och kollade på TV, andreas åt mat, sen kom lars igen. dom har nu suttit i sängen och spelat fifa i flera timmar, snart blir vi hemköra till vardera och då är det nog säng som gäler ska nog välja ut kläder tills imorgon innan jag sover.
ungefär så.
får se hur mycket man sover, ska nog läsa i min brisbok lite, massa fina sagor där,
ska nog skriva ett litet brev till farmor rutan också, försöka få ut alla känslor till henne där.
lägga på kistan i morgon så hon kan få läsa den sen,

på måndag är det julafton, jag ser fram emot det, vi ska först till farmor på morgonen och sen efter det åker jag till min mamma och där är min mammas mans syster med familj,
nyår är iallafall planerat så att jag ska vara med erik och CO, förhoppningsvis ska pekis med,
det vore helt jävla underbart och få en helt jävla mysig nyårs natt och kväll, med god mat och trevligt folk och något gott att dricka till.

fredag sista dagen i skolan innan jul, vi kommer att få omdömen i alla ämnen förutom svenskan men det får vi betyg i 2 veckor efter jul, hoppas på ett jätte bra betyg det har vi diskuterat iallafall.
idrottensomdöme blir nog jätte fint det med, dn får vi se vad jag får ialla andra ämnen, haha det kan bli jätte intressant,

Amy satt in sin Pstav i dag, hoppas det gick bra snutten, nu har alla tre pstav, värsta trion babes!! haha
Carro Petra och Amy!!!

jag älskar min pappa och hans familj min mamma och hennes familj samt mina underbara sanna vänner!!

höres ikväll igen eller i morgon om jag inte hinner när jag kommer hem eller om datorn är upptagen, min dator är fortfrande på sjukhuset :/ kommer nog aldrig att vakna till liv igen, jävla skit dator!


 världens bästa vän!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela