något på gång

Publicerad 2007-12-05 09:09:29 i Allmänt,

igår gick träningen bra, lite sprallig bara, min klasskompis Jens var och kolllade för han bor 3 min därifrån :D
han provade på att göra en frivolt, haha men det gick som det gick, stackare :D

idag vaknade jag med huvudvärk och förkyld påväg ner till stationen ringde jag min lärare och sa att jag inte känne rmig bra och är hemma, gick upp till tandläkaren och ÄNTLIGEN beställde en tid!
så nu ska jag bara ligga och kolla på film och bli bättre tills imorgon för på fredag ska jag sova hos mina underbara kusiner, ett måste är att jag ska sova i Wilmas säng.
jag älskar mina kusiner och min faster samt hennes man!
 
finns på mobilen om det är ngt!
pussisss

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-12-05 10:24:57

Krya på dig! På fredag blir det popcorn och Idol-final. Brukar du se Idol? Vi brukar inte göra det men jag har sett lite. Och nu är det ju final så det MÅSTE man ju se!
Vi hörs ang. fredag.
Kram Y

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela