ny målade naglar

Publicerad 2007-12-20 10:42:08 i Allmänt,

nu har jag städat mitt rum, inget är på golvet förutom min väska och en chokladask,
målade nyss naglarna när jag försökte prata allvar med Robin som inte fattar ngt,
och hans föräldrar ska tråkigt nog skiljas :( jag beklagar gubben, men jag är ju bara grinig och sur hela tiden,
så du pratar ju knappt med mig, pucko!!
din situation blir bra ska du se, det har min blivit, till en viss del iallafall!

sitter och lyssnar på finsk musik, en skiva som jag lyssnade på när jag var mindre..
kan låtarna fortfarande men vet inte vad det betyder ;)
nu ska jag börja fixa håret tror jag, så det blir gjort!


pussiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela