onsdag

Publicerad 2007-12-19 10:26:38 i Allmänt,

jag bokade ett möte med farsta gymnasium tills i går men sen kom jag på / fick reda på att begravningen är kl halv 2 eller 2., så det var rätt kört! så det får bli efter jul.
Ringde kungen presic och han ska till tandläkaren vid 2 sen ska jag följa med honom till huddinge och handla ngt tror jag han sa, hoppas han har biiiiil, det är jätte kallt ute!
Sara ville ses också får se hur det blir med det,
sitter och äter massa choklad, finns knappt något hemma.
får koka ihop ngt snart,

imorgon ska jag på begravning, min gammelfarmor gick bort för 2 veckor sen!
storaskogskyrkogården den finaste begravningsplatsen på jorden.
där ligger en av dom finaste gubbarna som levt, Lasse!
RIP LASSE och Farmor Ruth!
ni är jätte saknade av många här, vi älskar er sjukt mycket!!!

jag är hungrig, djurgården förlorade igår emot SSK, 2-4 blev slutr resultatet och jag inte minns fel..
skit ssk, alltid oavsettt förevigt djurgården!

nu blev jag ensam hemma, ska nog koka lite soppa kanske eller ta ett bubbelbad?
veeeeeeeet ej, får beslutsångest!
championsoppa låter skit gott :)

får se höres senare..
pussssis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela