skolaaan

Publicerad 2007-12-10 14:21:10 i Allmänt,

sitter i skolan och väntar på att kl ska bli halv 5 så jag kan ha mitt jävla utvecklingsamtal,
sitta i skolan i 4 timmar utan vidare mening känns jävligt segt, men det ska nog gå.
får väll börja plugga lite till provet i morgon kanske :D hahahaha
pratat med anders och han får man inte ut mycket från, en vänskap funkar inte ens,
kan inte ens prata i en normal konversation, han vet inte att han betyder även fast det inte är han och jag.

robin i min klass hade i dag sönder ett bord, haha på livskunskapen...
haha skärm och tngentbord åkte i backen när han satte sig på bordet och det gick av...
hahaha! vilken lirare, lycka till på utvecklignssamtalet nu :D

mamma har pratat med vårdcentralen om livmoderhalscancer skygg, vi ska lösa det på ngt sätt.
TACK MAMMA!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2007-12-10 15:03:48

Jag ska ringa i morgon bitti direkt till min läkare och prata med honom. Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela