tisdag

Publicerad 2007-12-18 21:43:22 i Allmänt,

dagen började med att jag kom försent, träffade jossan!!  så jävla söt tjej, guuud vad jag gillar henne.
åkte till skolan, blev ett jävla ståhej när läraren inte dök upp, väntade på pekis i biblan la mig på mattias min pussgurka och sov,  sen åkte  vi till pekis lämnade lite ost hon fick från jobbet, sen hem till mig.
vidare från tullinge fick vi skjuts från andreas till gullmars och därifårn till bjökhagen,
hade min sista träning med flickorna, och det gick kanon bra, fick 2 chokladkakor.

"vet ni varför påven har badbyxor på sig när han dushar?
-han vill inte se ner på en arbetslös!!!"

Kommentarer

Postat av: Pekis

Publicerad 2007-12-18 21:53:17

Men åhh fett gammalt skämmt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela