vilken måndag

Publicerad 2007-12-17 21:46:46 i Allmänt,

dagen börjar med att jag vaknar bredvid min bästa vän Pekis, vi hade en super mysig söndag kväll med morötter och dip!  vi begav oss till husby ishall, 11.00 startade DM matchen mellan Kista gymnasium och Walters Haninge,
dessvärre inte det bästa resultat 3-20 till Walters, haha men sånt är livet :D
efter det åkte jag till kista C med pekis och vi shoppade jätte mycket och hade jätte mysigt, åkte därefter till min underbara mamma syster och Sami samt hund!
vi åkte till AVA MC och köpte en moppehjälm till syster i julklapp, vidare till computer city där sami köpte ngt till jobbet och mamma min älskade mamma köpte mig en IPOD NANO, jag älskar min mamma!!
TACK!!!!! efter det åkte vi till THI take away och tog med oss thai mat hem och myste, kollade på andra avenyn och pratade. min mamma är så jävla bra, hon har lovat mig en sak (A), jag är så glad!!

fick hem mina provbågar i dag, jätte nöjd med ett av paren, jag tror jag tar dom faktiskt ska visa pekis i morgon får se vad hon säger ska samt prova hennes i morgon!


pussisss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-12-18 16:20:20

PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela