måndag

Publicerad 2007-07-30 16:24:16 i Allmänt,

jag är sjukt hungrig och kusiner är här för att äta mums mums middag med oss!
imorgon ska jag olja utomhusmöbler med låssasmorsan, ev. måla lite i stuvsta om jag orkar...
annars ska jag nog se till att träffa pekis lite granna kanske ta en runda i solariumet (A) så men får lite färg på kroppen iallafall. mina älskade solbrillor försvann på en fest :/ fick med mig någon annans hem som var förstora men samma modell som mina men som sagt förstora :/ måste jag köpa ett par nya också!
nu blev jag till frågad om jag ska med på grönan, får se hur det slutar,
 

länge sen

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela