...

Publicerad 2007-11-11 09:56:22 i Allmänt,

jag vet att det är ca 96 st som läser min blogg varje dag, men jag får kanppt ngra kommentarer, kom igen nu!!!

jag var ju på lacerforce eller va det nu hette i fredags, jag har så jävla ont i benen, trodde det var träningsvärk mend et är nog fan inte det, jag tror fan att det är ett muskelfästa eller ngt som har gått av i BÅDA benen, sån jävla smärta! ska kolla hos nybbe sen om dom har Tigerbalsam. det behövs vårat är slut,

ska snart ringa nybbe sen ska jag hoppa in i dushen och sen knalla till aftonv.
andreas har match i dag, men han ska inte stå men jag ska kolla iallafall :)

pussisss!

Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2007-11-12 08:38:21

Hallåååå, jag brukar ju skriva.
Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela