äntligen klart

Publicerad 2007-11-12 16:41:08 i Allmänt,

nu är vi äntligen klara i huddinge, imorgn ska vi till tyresö och jobba, det ska bli härligt.
ett nytt ställe med nya sevärdigheter =)
3 smällar fick vi till idag, en riktigt ordentlig.
gymnasiemässans info idag, och det var inte så mycket att lyssna till.
jag har hört allt flera gånger och jag VET hur man ska uppföra sig,

fisk står på menyn till middag, pappa och petro ska till fotbollsgalan
så petros mamma är här för att passa som små.
får se vad som händer för mig lär stta framför Tvn och glo..

ska se om jag hittar min kamerasladd också.. lite bilder att ladda in...


pussiiiis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela