åter igen snor jag en lista av pekis!

Publicerad 2007-11-12 17:32:56 i Allmänt,

Personligt:
1. Vad heter du? Caroline Christina K
2. Vad skulle du vilja heta om du själv fick välja? Jessica tror jag, det hette jag alltid när jag lekte när jag var ltien
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? no idea
4. Vilket stjärntecken är du? firrefisk
5. Vilken årgång är du? 1990.
6. Var bor du? Tullinge
7. Bott utomlands? nej
8. Flyttat antal gånger? för många gånger
9. Vart skulle du vilja bo? i ngn fräsh villa vid vattnet
10. Vilken skolklass? andra ring
11. Vad vill du bli när du blir äldre? JA, bergsprängar/borrare, pluggar till der på gymnasiumet!

Utseende:
1. Hur lång är du?
160 cm
2. Hårfärg? mellan brun
3. Ögonfärg? blå/grön
4. Mest nöjd med? ögonen
5. Minst nöjd med? kroppen
6. Skostorlek? 38
7. Glasögon? ska egentligen ha känner att jag behöver men är för lat för att fixa.
8. Har du några piercingar/tatueringar? Naveln och i örat

Favoriter:
1. Filmer?
Diseny så klart
2. Låtar? svemska
3. Årstider? Alla på sitt sätt
4. Mat/Dryck? Thai
5. Djur? zita
6. Färg? blått
7. Parfym? CK summer
8. TV-Program? sjukhuset och andra avenyn
9. Ämne i skolan? Praktik
10. Sysselsättning? gymnastik fest vänner

Kläder:
1. Vad använder du just nu för jacka?
arbetsjacka och en grön everest
2. Vad använder du just nu för skor? stålhettor eller svarta gympadojjor
3. Favoritfärg på kläder? blandat
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull / Jeans
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Fler par jeans
6. Favoritaffärer? HM, Gina
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? beror på ekonomin
8. Favoritmärke? Inget speciellt
9. Vad har du för byxstorlek? 29-30
10. Tröjstorlek? s-m

Ditt rum:
1. Stort, litet eller mitt emellan?
litet
2. Vilken färg på tapeterna? ´lila
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? djurgården
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen,mmmmmm!
5. Vad vill du ändra där inne? nya möbler,
6. Vad har du där inne av följande?
a) tv?
nej
b) video/dvd? no
c) dator? Yes
d) stereo? no
e) telefon? mobil!
7. Vad ser du om du tittar ut genom fönstret? grannens hus, lite av tullinge berg och våran gata
8. Vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid datron och sover, ibland lite annat ;) 'fniss*
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? beror helt på, oftast ngn mysig 
10. Favoritpryl i rummet? min fotoram med petra och lena i.

Blandat:
1. Vad heter din morfar?
Bernt
2. Vad har du i din..
a) jackficka just nu?
busskort, hörlurar
b) skolväska just nu? haha skolväska va länge sen man hade!
c) handväska eller liknande? för mycket
3. Vad är du beroende av? skratta och närhet
4. Vilket land kommer du ifrån? Född i Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? lypsyl.
6. Vad tror du på? Mig själv!
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. Vad köpte du senast? massor
9. Har du några husdjur? En hund!
10. Vad bor du i? villa

Grejer:
1. Plånbok?
från wedins
2. Smycken? alltid 2 ringer på mig och ett halsband
3. Solglasögon? Pilotmodell.
4. Underkläder? Alla möjliga.
5. Nagellack? lila

Kommentarer

Postat av: den där sara

Publicerad 2007-11-12 19:50:51

naj måste kopiera din lista :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela