bästa

Publicerad 2007-11-18 19:19:20 i Allmänt,

när jag är i närheten av dig har jag alltid en hand i håret som gör massa tovor och ruffs,
du är alltid glad, kan hända att du är irriterad men aldrig arg,
jag behöver aldrig vara rädd, är jag det ringer jag dig, vågar jag inte gå hem kommer du.
du vill inte att jag går hem själv i mörkret utan du kör hem mig med en självklarhet.
du lyssnar alltid du förstår nästan varje situation, du hjälper och stöttar.
du får mig att le, du får mig att tro på mig själv, njuta av livets goda stunder.
du förstod mitt problem och vi löste det tillsammans, jag är evigt tacksam att det löste sig.
vänskapen är stark!!
du är så söt när du står inkörd i målet och lutar dig frammåt, 
när du gjort en kanon match och du kommer ut från omkläningsrummet jätte stolt,
ler hela vägen hem och är jätte glad.
du vet att du är mycket speciell för mig vän, mycket speciell.
Andreas Nybergh

image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela