bio bio

Publicerad 2007-11-10 21:54:24 i Allmänt,

hejsan, har glömt att skriva om min förra bio förra söndagen,
jag såg "solstorm" med Lena, fyfan vilken jävla bra film,
nog enbart för att persbranth är med, han är såå jävla snygg...
men den var bra i övrigt också,

idag såg jag på "underbar och älskad av alla" med Gabbi,
sjuuuukt jävla bra film asså,
AS mycket snygga skådisar var med :)

nu vet jag itne vad som händer min pappa trodde jag skulle sova borta i natt.
haha
så jag får väll se om jag drar iväg snart elelr inte.
haha

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Caroline

Urgrym brud som älskar livet, sin underbara sambo i norra Stockholm. Jag är nybliven moster till världens sötaste Ella. Jag skriver om allt som rör mitt liv, bra som dåligt. Lev väl!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela